Suomi24-sähköpostipalvelu on muuttunut maksulliseksi
- päivitä sähköpostiosoitteesi
Suomi24-sähköpostipalvelu on muuttunut maksulliseksi ja sellaiset sähköpostisoitteet on lakkautettu, joiden omistaja ei ole rekisteröitynyt uuteen maksulliseen palveluun. Mikäli olet Vähänkäytetty-tiliäsi perustaessasi antanut sähköpostiosoitteeksi Suomi24-osoitteen etkä ole hankkinut uutta maksullista palvelua, ota yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse 09-42451515, niin päivitämme tietoihisi uuden sähköpostiosoitteesi. Voit tarkistaa nykyisen sähköpostiosoitteesi omalta tililtäsi.
Mistä on kyse?
Suomi24-verkkopalvelun omistaja Aller on myynyt Suomi24-sähköpostipalvelunsa saksalaiselle Mailbox.orgille. Suomi24-sähköpostia käyttäville kauppa tarkoitti sitä, että postit siirtyivät Mailbox.orgin järjestelmään, mutta vain, jos käyttäjä muisti käydä rekisteröitymässä (maksulliseen) Mailboxiin 10.1.2020 mennessä. Niille, jotka eivät käyneet rekisteröitymässä, tämä tarkoittaa sitä että koko sähköpostiosoite on poistunut käytöstä, eikä mitään sähköposteja voida toimittaa.
Miksi on tärkeää, että sähköpostiosoite on ajan tasalla?
• Muuten et saa meiltä sähköpostitse tietoa tarjouksista, kampanjoista ja uutuuksista
• Et saa ilmoituksia tilisi tapahtumista
• Unohtaessasi salasanasi, et voi palauttaa salasanaasi sähköpostisi kautta, mikäli se ei ole enää käytössä
Mikäli sinulla ei ole koskaan ollutkaan Suomi24-sähköpostia, mutta et silti saa meiltä viestejä, niin katso lisää ohjeita täältä.
Jos et tiedä kuinka toimia tai sinulla on jotain muuta kysyttävää, niin asiakaspalvelumme auttaa mielellään. Voit laittaa asiasi sähköpostilla osoitteeseen info@vahankaytetty.fi tai soittaa numeroon 09 4245 1515 (pvm).