Suomen suosituin nettikirppis

Osta usealta eri myyjältä, toimitamme kaiken kätevästi yhdessä paketissa!

Cart:

0 tuotetta - 0,00 €
Ostoskori on tyhjä.

0

 

Asiakaspalvelu



Palvelemme puhelimitse ja sähköpostitse ma-pe 9.00–16.00. 

Chatti on avoinna ma-pe 11.30–16.00.

Voit lähettää meille viestin tai sähköpostia mihin vuorokauden aikaan tahansa. Pyrimme vastaamaan viestiin 24 tunnin sisällä. 

Sähköposti: info@vahankaytetty.fi
Puhelin: 09 4245 1515 (pvm)

 

  • Toimitustapa ja toimitusmaksut


    Tilaukset pakataan ja lähetetään tilauksesta seuraavana arkipäivänä.
    Käytämme toimittamiseen Matkahuollon ja Postin pakettipalveluita. Voit valita toimitustavaksi Matkahuollon Lähipaketin, Jakopaketin, Postin pakettiautomaatin tai noudon haluamastasi Postista.

    MATKAHUOLTO
    Lähipaketti toimitetaan valitsemaasi Matkahuollon jakelupisteeseen.
    Jakopaketti toimitetaan antamaasi osoitteeseen. Matkahuolto ottaa sinuun yhteyttä ja sopii jakeluajankohdan.

    POSTI
    Pakettiautomaattitoimitukset toimitetaan valitsemaasi pakettiautomaattiin.
    Postipaketti toimitetaan valitsemaasi Postin palvelupisteeseen.

    Voit valita haluamasi toimitustavan kassalla osoitetietojen syöttämisen yhteydessä.
    Paketin koko ja paino eivät vaikuta toimituskulun hintaan.

    Katso hinnastomme täältä: HINNASTO

    Teemme satunnaisesti kampanjoita, joissa toimituskulu voi olla hinnastossa mainittua pienempi. Ajankohtaisen toimituskulun näet kassalla osoitetietojen antamisen jälkeen. Vähänkäytetty.fi pidättää itsellään oikeuden yhdistää samassa kampanjassa tehtyjä saman asiakkaan tilauksia yhdeksi suuremmaksi toimitukseksi, jolloin myös mahdollisia "kaupanpäällisiä" ja kampanjatuotteita toimitetaan vain 1 kpl / asiakas. 

 

  • Yksityisyys ja turvallisuus

    Asiakasrekisteriä käyttävät ainoastaan Vähänkäytetty.fi:n työntekijät asiakkuuksien hoitamiseen. Kerättävät tiedot ovat nimi, osoite, puhelinnumero, sähköpostiosoite. Lisäksi asiakasrekisteriin voidaan tallentaa tarkentavia tietoja, jotka parantavat asiakkuuden hoitoa ja hallintaa, kuten ostohistoria. Kaikki rekisteriä käyttävät henkilöt on koulutettu rekisterin käyttöön, ja he kirjautuvat hallintaohjelmaan käyttäjänimellä ja salasanalla.

    Vähänkäytetty.fi:n asiakkaat ylläpitävät omia yhteystietojaan palvelun sivuston vahankaytetty.fi:n kautta tai muuten asioimalla asiakaspalvelun kanssa. Vähänkäytetty.fi-palvelussa noudetaan anonyymiteettiä, jolloin toiset käyttäjät eivät saa tietoonsa muita palvelun käyttäjiä. Sivuston kaikki maksutapahtumat ovat SSL-suojattuja (mm. pankkien ja muiden rahoituslaitosten käyttämä korkea suojaustaso). Vähänkäytetty.fi voi myös päivittää asiakasrekisterin väestörekisterin kautta.
    Katso tietosuojaseloste.

  • Kaupan peruutus ja asiakaspalautukset

    Kaikilla tuotteilla on 15 vrk:n palautusoikeus. Palautettavan tuotteen ja tuotepakkauksen tulee olla samassa kunnossa kuin sitä vastaanotettaessa. Palautuskulut vähennetään asiakkaalle palautettavasta summasta (ks. HINNASTO).

    Täytä sähköinen palautuslomake TÄSTÄ. Saat palautusohjeet 3 arkipäivän kuluessa. Emme käsittele asiakaspalautuksia, jotka on palautettu ilman sähköisen palautuslomakkeen täyttämistä tai vastoin antamiamme ohjeita.

    Tuotepalautukset tulee pakata huolellisesti ja ilman turhia merkintöjä.
    Puutteellisesti palautetut tuotteet lähetämme asiakkaan kustannuksella takaisin. 

    Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.

    Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

  • Tilaaminen

    Voit valita tuotteita ostoskoriisi koko valikoimasta. Kun olet valinnut haluamasi tuotteet, voit siirtyä kassalle syöttämään toimitus- ja maksutiedot.

    Jokaista tuotetta on valikoimassamme ainoastaan yksi (1) kappale, joten ostoskorissasi oleva tuote ei ole vielä "varattuna" sinulle, koska muutkin asiakkaat ovat voineet lisätä saman tuotteen ostoskoriinsa.
    Vasta maksun vahvistamisen jälkeen tuote poistuu valikoimasta, eli ensimmäisenä tuotteen maksanut asiakas saa tuotteen itselleen.

  • Kaupan syntyminen

    Vähänkäytetty.fi on täysin uudenlainen vertaiskaupan verkkokauppapalvelu, jossa myyjinä ja ostajina toimivat yksittäiset kuluttajat. Palvelun toimintamalli on nk. Asiakas-Yritys-Asiakas. (C to B to C).
    Kaupankäynti tapahtuu myyjäasiakkailta yhtiölle (Vähänkäytetty.fi / Suomen Nettikirpputorit Oy) ja edelleen tuotteet ostavalle asiakkaalle (asiakas).

    Asiakkaan tilatessa tuotteita Vähänkäytetty.fi-palvelusta hän sitoutuu ostamaan valitsemansa tuotteet maksamalla tilauksen palvelussa. Asiakkaalla on kuluttajasuojalain mukainen oikeus perua kauppa 15 vrk:n kuluessa tilauksen saapumisesta asiakkaalle.

    Vähänkäytetty.fi tilittää myyjäasiakkaan asiakastilille tälle kuuluvan summan myyntituotoista, kun peruutus- ja palautusaika on täyttynyt. Mikäli tuote palautuu palautus- ja peruutusajan puitteissa takaisin meille, julkaisemme tuotteen uudelleen myytäväksi.

  • Maksutavat

    Vähänkäytetty.fi:ssä on useita eri maksuvaihtoehtoja, jotka on tehty palvelemaan juuri asiakkaan tarpeita. Kaikki maksut, ostoskori ja asiakastilin tiedot ovat turvallisia ja SSL -suojattuja.


    Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla
    Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.


    Verkkopankit
    Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

    Maksupalvelun tarjoaja

    Paytrail Oyj, 2122839-7
    Innova 2
    Lutakonaukio 7
    40100 JYVÄSKYLÄ
    Finland

    asiakaspalvelu@paytrail.com
    Puh. +358 207 181830 (arkisin 8-19)

    Palvelun kuvaus
    Paytrail Oyj (Paytrail) on Finanssivalvonnan valvonnan alainen maksulaitos ja toimii maksupalveluntarjoajana kauppiaille. Paytrail välittää asiakkaan (kuluttaja, yritys tai yhteisö) maksuja kauppiaalle. 

    Maksu voidaan toteuttaa Paytrail:n maksupalvelussaan tukemilla tai tuottamilla maksutavoilla, jotka kauppias on sopinut ottavansa Paytrail:n palvelun kautta käyttöönsä. Kauppias saa tiedon onnistuneesta maksusta välittömästi.

    Palautusoikeus
    Teillä on kuluttajasuojalain mukainen palautusoikeus, jota käyttäessänne voitte asioida suoraan kauppiaan kanssa.

    Tietoa maksutavoista
    Pankin verkkopalvelussa vastaanottajana näkyy Paytrail Oyj. Maksu tilitetään kauppiaalle.

    Korttimaksujen osalta Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.


    Mobiilimaksu
    Mobiilimaksupalvelun tarjoaja

    Siru Mobile Oy 2396480-6
    Fredrikinkatu 61
    00100 HELSINKI
    Finland

    support@sirumobile.com

    Tilauksen loppusumma mobiilimaksussa voi olla enintään 60 €. Liittymäkohtainen maksuraja on enintään kolmesataa (300) euroa kuukaudessa, tai suunnilleen vastaava summa paikallisessa valuutassa. Raja voi vaihdella asiakaskohtaisesti. 
    Tuotteiden/palveluiden ostohinta lisätään loppukäyttäjän puhelinlaskuun.

    Siru Mobilen käyttöehtoihin voit tutustua TÄSTÄ.
    Siru Mobilen tietosuojaselosteeseen voit tutustua TÄSTÄ.


    Vähänkäytetty.fi Tili
    - Joustava ja turvallinen maksutapa.
    - Jopa 36 kuukautta maksuaikaa.
    - Valitse itse, kuinka paljon maksat kuukausittain (vähintään alk. 8 €/kk).
    - Tilinhoitomaksu 2,95 € /kk (riippumatta kuukauden ostosmäärästä).
    - Kaikki kuukauden aikana toimitetut tuotteet kerätään yhdelle koontilaskulle.
    - Lasku lähetetään sinulle postitse kuukauden 17. päivä, eräpäivä seuraavan kuukauden 3. päivä.

    Voit tarkastella laskuasi ja ilmoittaa tilitietosi mahdollista rahan palautusta varten osoitteessa avarda.com

    Tarjoamme palvelun yhteistyössä Avarda Oy:n kanssa. Ostohetken yhteydessä tehdään luottopäätös, jonka yhteydessä voidaan tarkistaa osoite- ja luottotietosi. Luoton myöntäjänä toimii Avarda Oy. Tilin vuosikorko on 19,90%, jolloin todellinen vuosikorko on 29,35% ja luoton kokonaiskustannukset 1146,44 €, kun takaisinmaksuaika on 12 kuukautta ja luoton suuruus on 1000 €. Voit milloin tahansa maksaa jäljellä olevan luoton kokonaisuudessaan pois. Myöhästyneestä maksusta veloitetaan muistutusmaksu 5 €. Yleiset lainaehdot ja Vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot (SECCI) löydät TÄSTÄ linkistä.


    Vähänkäytetty.fi Lasku
    - Jopa 50 päivää korotonta maksuaikaa.
    - Turvallinen maksutapa.
    - Saat tuotteet aina ennen laskua.
    - Laskun saatuasi voit itse päättää, maksatko sen useammassa erässä.
    - Käsittelymaksu 1,95 € (riippumatta kuukauden ostosmäärästä).
    - Lasku lähetetään sinulle postitse kuukauden 17. päivä ja eräpäivä on seuraavan kuukauden 3. päivä.

    Voit tarkastella laskuasi ja ilmoittaa tilitietosi mahdollista rahan palautusta varten osoitteessa avarda.com

    Tarjoamme Laskun yhteistyössä Avarda Oy:n kanssa. Ostohetken yhteydessä tehdään luottopäätös, jonka yhteydessä voidaan tarkistaa osoite- ja luottotietosi. Luoton myöntäjänä toimii Avarda Oy. Jos hakemustasi ei hyväksytä, voit valita toisen maksuvaihtoehdon. Myöhästyneestä maksusta veloitetaan muistutusmaksu 5 €. Yleiset lainaehdot ja Vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot (SECCI) löydät TÄSTÄ linkistä.


    Klarna Tili
    Joustava erämaksu
    Valitessasi joustavan erämaksun päätät itse, missä tahdissa haluat maksaa ostoksesi (alkaen 1/24 jäljellä olevasta summasta, kuitenkin vähintään 5,00 EUR /kk). Tämä tarkoittaa, että
    - saat tilaamasi tuotteet ennen kuin maksat.
    - sinun ei koskaan tarvitse antaa maksukorttitietojasi.
    - voit milloin tahansa maksaa loppusumman pois yhdellä kertaa.

    Voit tarkastella laskuasi ja ilmoittaa mahdollisesta palautuksesta osoitteessa klarna.com

    Kun maksat kuukausittain vähintään 1/24 (kuitenkin aina vähintään 5 EUR), joustavan erämaksun lainakorko on 19,90 %, eikä luotosta veloiteta muita maksuja. Todellinen vuosikorko ja luoton kokonaiskustannus ilmoitetaan verkkokaupan kassalla.

    Klarna lähettää joka kuukauden puolessa välissä kuukausilaskun, jolla ilmoitetaan vähintään maksettava summa. Juuri ennen kuukausilaskun lähettämispäivää tehdyistä ostoksista lähetetään lasku seuraavan kuun puolessa välissä. Mikäli sinulla on samanaikaisesti useita erämaksuja Klarnalla, kaikki ostokset kootaan samalle kuukausilaskulle.

    Voit milloin tahansa vaihtaa pienemmän kuukausierän maksusuunnitelmaan, jolloin maksat kuukausittain vain 1 % jäljellä olevasta velasta. Näin voit tehdä maksamalla kuukausilaskulla ilmoitetun pienemmän vähimmäissumman. Lainakorko on tällöin 22,00 % jäljellä olevalle luotolle. Lisäksi kuukausittain veloitetaan 3,95 €:n käsittelymaksu. Maksat kuitenkin vain yhden käsittelymaksun kuukaudessa riippumatta ostojen määrästä. Esimerkiksi 1000,00 €:n ostokselle, joka maksetaan 12 samansuuruisessa 98,00 €:n kuukausierässä, todellinen vuosikorko on 34,64 %, ja luoton kokonaiskustannus on 1171,00 €.

    Kun haet oikeutta maksaa ostoksesi erissä, haet Klarnalta kertaluottoa. Hakemuksen yhteydessä Klarna tekee luottotietojen tarkistuksen ja hyväksyy hakemuksen lähettämällä luottosopimuksen sähköpostitse (tai kotiosoitteeseesi, mikäli kyseessä on ensimmäinen ostosi tai edellisestä ostosta Klarnalla on kulunut aikaa).

    Luotonantaja on Klarna Bank AB (publ), yhteisötunnus 556737-0431, Sveavägen 46, 111 34 Tukholma. Klarna on luottomarkkinayhtiö, jota valvoo Ruotsin finanssivalvonta, Finansinspektionen (Box 7821, 103 97 Tukholma).

    Klarnan luottosopimuksiin sovelletaan Klarnan yleisiä luottosopimusehtoja. Voit lukea lisätietoa luotosta täältä: Vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot


    Klarna Lasku
    Klarna-laskun ehdot
    Kun valitset maksutavaksi Klarna-laskun, asiointisi on turvallista ja helppoa.
    - Lasku lähetetään sinulle sähköpostitse, kun tilauksesi on lähetetty.
    - Saat tilaamasi tuotteet aina ennen kuin maksat niitä.
    - Maksuaika on 14 vuorokautta.
    - Sinun ei tarvitse antaa maksukorttitietoja.
    - Voit maksaa erissä*.

    Voit tarkastella laskuasi ja ilmoittaa mahdollisesta palautuksesta osoitteessa klarna.com

    Jos olet kuluttaja, sinulla on myös kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus. Huomaathan, että palautusoikeus ei koske kaikkia tuotteita ja palveluja, kuten esimerkiksi lentomatkoja, tiettynä ajankohtana tarjottavia vapaa-ajanpalveluja tai vaatimustesi mukaan valmistettuja tai muunneltuja tavaroita.

    Elinkeinonharjoittajalle maksuaika on 30 päivää laskun päiväyksestä, jos kassalla näin ilmoitetaan.

    Kun valitset maksutavaksi laskun, Klarna maksaa ostohetkellä tilauksen hinnan verkkokaupalle, ja oikeus saatavaan siirtyy Klarnalle. Verkkokaupan veloittama laskutusmaksu on 2.90 €. Jos saatavaa ei makseta, Klarna lähettää maksumuistutuksen, josta Klarna veloittaa muistutusmaksun 5,00 €. Klarna veloittaa myös viivästyskorkoa korkolain mukaan. Jos saatava maksumuistutuksista huolimatta on edelleen maksamatta, Klarna voi siirtää saatavan perintätoimistolle perittäväksi, mikä voi aiheuttaa perintäkustannuksia.

    Luottokelpoisuuden arviointi
    Klarna tarkistaa ostohetkellä tilaajan luottokelpoisuuden, mikä voi tarkoittaa myös luottotietojen tarkistamista luottotietopalvelusta.

    Henkilötietojen käsitteleminen
    Henkilötietoja käsitellään henkilötietolain mukaisesti. Klarna käyttää henkilötietoja asiakasanalyysien tekemiseen, henkilön tunnistamiseen, luottokelpoisuusarviointiin ja markkinointitarkoituksiin. Henkilötunnusta käytetään kuluttajan asiakasnumerona asiakashallinnollisista syistä. Tutustu Klarnan tietosuojaselosteeseen, jos kaipaat lisätietoja siitä, miten Klarna käsittelee henkilötietoja.

    * Erämaksumahdollisuus koskee tällä hetkellä vain kuluttaja-asiakkaita.

  • Asiakastilin tietojen tarkastaminen ja korjaaminen

    Jokainen asiakas voi tarkastaa, korjata tai rajoittaa omien tietojen käyttöä kirjautumalla asiakastililleen osoitteessa vahankaytetty.fi. Muita tarkastuskeinoja on lähettää postitse rekisteriotepyyntö, jonka liitteenä tulee olla kuvallinen henkilötodistus. Sähköpostilla ja puhelimitse voidaan korjata rekisterissä olevia tietoja tai rajoittaa niiden käyttöä.

© 2018 Vähänkäytetty.fi. Kaikki oikeudet pidätetään.

Hetkinen...

  Lataa...